Alla inlägg den 1 april 2009

Av Josefin - 1 april 2009 21:44

Imorse vakna jag 9. Klev upp, klädde på mig å gick ut å gick med Malena. Så himla skönt å gå sådär tidigt på morgonen å speciellt när solen steker. Kom hem å käka frulle å gjorde mig i ordning för sen följde jag med Emelie på trav i bollnäs :) jag är lite vilsen när det gäller trav men emelie förklarade det mesta för mig :P Sen åkte vi på karlssons å där fynda jag en sminkväska. Sen vidare hem. När jag kom hem var det bara å börja med maten. Sen åkte jag, patrik å ninna till silfors å låna ett batteri till min bil. Den ska nämligen besiktas snart. Antingen imorgon, fredag lr på måndag. Sen när vi kom hem igen så städa jag ur min bil lite snabbt sen kom Britta hit så då åkte vi bil en vända. Och nu sitter jag här å kikar på tv med en skål med popcorn bredvid mig. Man måste väl få unna sig nått smarrigt ibland ;) Med andra ord full fart precis hela dan!


Bye!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards