Alla inlägg under mars 2009

Av Josefin - 31 mars 2009 13:28

Sist jag skrev här så var jag riktigt jävla less på allt kan man säga. Därför kändes det som att jag ville lägga ner bloggen. Men nu är jag lite gladare å känner för att skriva lite ointressant skit igen :) Så jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg.


Igår var det måndag igen å en ny vecka. Igår storstädade jag mitt rum så jag gjorde nått vettigt då iaf. Idag har jag minsann inte gjort ett skit och kl är halv 2. Jag hoppas patrik kommer hit å fixar det sista på min bil innan besiktningen. Saknar min pärla. Så jag hoppas jag kan ställa på den snart igen.


kanske skriver igen senare om jag har gjort nått vettigt å skriva om. Bye!

Av Josefin - 27 mars 2009 12:03

Jag funderar seriöst på att lägga ner bloggen. Men får se jag kanske ändrar mig men näee jag tror faktiskt inte det. Vad gör man då? skriver massa ointressant skit. Nej nu får det vara nog. Jag säger hejdå till min blogg.








Av Josefin - 26 mars 2009 19:31

Vad är det här för värld vi lever i? 

Från att dagen började bra så slutade den mindre bra. Men så är livet. Ingen har väl sagt att alla dagar ska vara perfekt.

Första gången idag och knappast den sista.

Jag blir mer å mer säker på vad jag verkligen vill!


Malena kom hit idag å laga mat med mig, gullungen! :)

Nu sitter jag här och kollar på 2 1/2 män, kul det ni!


Imorgon är det fredag igen, blir nog en å en annan cider då skulle jag tro, även på lördag blir det nog så! En fullbokad helg å en full josse yeeah :P



Av Josefin - 26 mars 2009 09:55

Sånna som du borde slängas på soptippen, du borde få känna hur det känns å hamna i skiten du med!

.....

Vakna för en timme sen, käka frulle å nu sitter jag här som vanligt hehe. Ska nog ta tag i städningen tror jag. Idag får jag lönegrejset åxå, får se hur mkt pengar jag får. lär ju inte vara så mkt eftersom jag jobba bara en dag men alltid nått. Jag kan ju få känna mig rik en stund iaf.


Nu ska jag ta å gå ut med Tyra sen blir det nog städa.

kanske skriver mer ikväll. Byeeeee!



Av Josefin - 24 mars 2009 14:55

Fick alles nyss veta att jag fått sommarjobb på samma ställe som jag var förra året. Kul :)


Nu väntar jag bara på ett till samtal, hoppas hon ringer snart. Har väntat heeela dan.


Kanske skriver mer sen. Bye!

Av Josefin - 23 mars 2009 22:34

Blir ett till litet inlägg idag. Nu är det bestämt att jag ska följa med på kryssningen i april iaf. Ska bli skit roligt. Komma ifrån edsbyn 1-2 dagar. kan det bli bättre? :P Får partaja med Sarah å en massa andra folk :D


Jag bjuder på en bild från Sm finalen å då. På väg till Uppsala där.






Av Josefin - 23 mars 2009 15:49

Nu var det några dagar sen jag skrev här. Har inte hänt speciellt mkt heller.

Jag å Emelie åkte till uppsala i lördags och kolla på finalen. På vägen ner och under matchen var det fullt ös, då hade vi grymt roligt. Även om dom förlora så festa vi vidare endå så vi hade kul iaf.


Idag har jag försökt plugga vilket inte gick så jätte bra, var nära å slänga boken i väggen men innan det gick så långt så gav jag upp. Men läre väl försöka ta nya tag å försöka bli klar med den där jädrans uppgiften. Man är väl bra nog less på å plugga nu!!


Inte har jag nå pengar på mobilen heller å mitt gratis sms tog slut idag, jävla skit hur ska jag klara mig enda till fredag utan pengar på mobilen?

Av Josefin - 19 mars 2009 21:23

Idag fyller Natta år, Grattis! :)


Jag hade så jävla tråkigt idag, var jätte rastlös. Sprang å yra runt i huset å visste inte vad jag skulle hitta på. Men sen åkte jag å emelie å käka sen har jag fått låna en ny mobil så vi surra å leta en laddare till den sen åkte vi på sportbolaget, Emelie köpte en mössa å en jacka. Sen vidare hem till mig för att ladda min "nya" telefon å se om den funka å det gjorde den. Sen var det bara å ta det lugnt en liten stund sen vidare på step up å nu sitter jag här igen. Ska snart ta ut tyra sen blir det å försöka sova för min del. Ska upp tidigt imorgon för att åka på systemet å fixa lite till på lördag då vi ska åka på sm finalen.


Natti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards