Alla inlägg under december 2008

Av Josefin - 31 december 2008 00:09

Idag sov jag till kl 12 fast jag hade ställt kl på 10. Så då klev jag upp å käka frulle, rostade mackor å oboy. Sen lekte jag städtant. Städa mitt rum. damma, damsög och bytte sängkläder, det ni :) så nu kommer jag sova såå skönt inatt! Sen har jag varit till Emma å spelat kort, jag är grym på kort enligt mig själv ;)


Sen har Henke å Jonta hjälpt mig å starta min bil med startkablar, snälla pojkar det som hjälper mig.


Nu ligger jag bara här å lyssnar på volbeat å längtar tills imorgon då det blir partaj!

Byeee!

Av Josefin - 29 december 2008 00:18

Jag har hört att jag är en dålig bloggerska, vad kan det bero på? ;)

 Så ska ta och skriva ett litet inlägg nu.


Vad har hänt dom senaste dagarna då? Det har varit julafton, gjorde inte så mkt på dan då, var till farfar en sväng först. Sen sluta mamma jobba halv 4 så då käka vi, sen öppna julklapparna. Fick mkt bra grejjer! Sen blev det fest på kvällen. det kommer bli en tradition nu framöver på julaftorna, var fan kul å festa då. hände ju nått iaf :) Vad har hänt mer? Blev fest på annandan åxå, åsså drack jag nån cider på lördan bara.


Idag har jag å natta varit till bollnäs å sola. Vill ju inte se ut som ett levande lik direkt.


Vilket roligt inlägg, jag vet ;) Byeee!

Av Josefin - 22 december 2008 23:28

Idag sov jag till halv 1. Blir så arg på mig själv för jag sover så länge, så nu har jag ställt klockan på 10 så jag kommer upp i tid imorgon. Idag har jag inte gjort mkt alls, man blir så seg när man sover sådär länge. Men nu ikväll så har Jag, mamma och pappa varit till patrik å ninna och fika, ninna hade bakat nå kaker idag, super goda!

Imorgon ska jag följa med Natta på lite affärer efter att hon slutat.

Så blir det systemet å handla lite sprit till jul :)


Nu ligger jag bara här å kollar på south park för ovanlighetensskull :) Är inga roliga folk inne på msn heller, så pratar inte med nån just nu, skit tråkigt!


Byee!

Av Josefin - 21 december 2008 16:02

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är josses bakfylle dag, hurra hurra hurra.


bläääää

Av Josefin - 18 december 2008 02:55

Är fortfarande vaken. Tyra är jätte dålig i magen så har varit ut med henne 2 gånger på mindre än 2 timmar, plus att hon inte hann ut ena gången så hon sket in, å det var inte lite heller. Så jag har fått torka golven mitt i natten nu. Hon är jätte orolig å bara går omkring å gnäller. Så himla synd om henne. Så jag kan ju heller inte sova för jag måste ju ut med henne. Så jag vet inte en som inte kommer kunna åka till skolan imorgon iaf. Är hon såhär kan jag inte lämna henne själv. å även om hon skulle vara bättre imorgon så lär ju jag vara rätt slut.


Av Josefin - 17 december 2008 23:03

Idag har jag varit på avslutningsfika med gruppen som jag läste utvecklingstörning med. Fick tårta, mumma! Sen har jag inte gjort nånting, bara varit hemma. Imorgon ska jag åxå åka ner till skolan för å gå igenom nästa kurs.


Nu ligger jag bara här å kikar lite på tv å har musik i öronen, musik är livet. Hur skulle man klara sig utan musik?? Det går ju inte. Just nu lyssnar jag på Pink - sober.


fan nu har south park börjat :P byeee!

Av Josefin - 15 december 2008 22:54

Idag har jag inte gjort mkt alls. Har tvättat, pluggat å sen nu ikväll har jag sopat fram min bil som var helt insnöad, det var jobbigt kan jag lova. Var så jäkla mkt snö. Men nuså är den framme igen :) La mig precis i sängen men lär ju inte kunna sova än på ett tag. Å jag som ska upp tidigt imorgon, vid 7. Ska till skolan och göra data prov sen är jag förhoppningsvis godkänd i data.


Å jag kom på en sån jäkla bra julklapp till mamma, å pappa gick med på det så jag, patrik å pappa ska köpa det tillsammans.


Hej svejs!

Av Josefin - 14 december 2008 03:06

Nu är jag full, ligger i sängen å ska sova snart. ska upp å åka skoter med killarna imorgon (idag) om dom inte bangar :P  jag ska få åka med jonta, jag hoppas jag inte flyger av :P




Sup å svälj, trevlig helg! Natti!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards