Alla inlägg under maj 2009

Av Josefin - 28 maj 2009 22:08

Nu är man en blondin igen, en smart en ;) Var  till frissan å färgade det idag på förmiddan. Sen hjälpte jag bror att åka iväg med massa grejjer till soptippen. Sen har jag, mamma, yvonne, nathalie och anna varit hos Ninna å Patrik en sväng. Efter det tog jag å Karin en långpromenad, gick vid ämnebo. Skit härligt väder!


Imorgon bitti skulle jag å Therese gå ut å gå vid 7. Men hon mådde inge bra så det blir inge. Men jag ska nog fan ta mig i kragen och pallra mig ut å gå själv.


Nu blir det bara tvn sen sova.

Natti!

/Josefin

Av Josefin - 27 maj 2009 18:17

Dagen började med att jag åkte till skolan, fick skjuss av Madde så slapp åka bussen, så snällt så :) Sen när jag  kom hem var jag på byn med Mamma, mormor och yvonne. Jag köpa nya skor, eller tofflor kanske man ska kalla det. Det är iaf sånna som typ alla har :) Sen vid 2 åkte jag och bror å besikta min bil, och vet ni? Den gick igenom. Fan vad härligt! Så på måndag ska jag ställa på den. Nu sitter jag här, ska ut å gå lite senare. För nu ska jag börja på allvar igen. Det funkar inte längre.. Man börjar ju fan med å stortjuta när man kollar sig i spegeln.. Deprimerande. aja nog pratat om det.


Solen skiner å sommaren är här, helt underbart! Det här ska bli en riktigt bra sommar! Trots att jag ska jobba en hel del. Men pengar pengar.


/Josefin

Av Josefin - 25 maj 2009 16:20

Idag har jag varit till bollnäs med Anna. Var in på skolan en sväng med lite uppgifter. Sen åkte vi in till stan och gick på såfin sen gick vi och hämta ut min dator, så hoppas den funkar som den ska nudå. Sen åkte vi till mobackes å dollar å sen åkte vi hem till byn igen.


Ikväll är det hundkurs igen, dubbelpass den här gången. Så den börjar halv 6 å slutar vid 9. Kanske tar en promenad när jag kommer hem, är ju så himla härligt väder.


aja

/Josefin



Av Josefin - 24 maj 2009 19:57

Nu var den här helgen över å då. Men är klar med skolan iaf så slipper kliva upp tidigt imorgon. skönt! Ska dit en sväng med lite uppgifter å så men åker inte förrän vid halv 11. Nu sitter jag här å har så jävla tråkigt å är så jävla rastlös. Ingen kan hitta på nått heller :( Sånna här dagar gillar jag verkligen inte.


har inte så mkt mer å skriva.


Hej svejs!

/Josefin

Av Josefin - 21 maj 2009 19:18

Ninna fick körkort igår, Grattis! :) var ute å åkte med henne hela kvällen igår. Åkte till max å käka åxå :)


Idag på förmiddagen gick jag å Linn i elljusspåret med hundarna. Sen åkte vi å hälsa på kp. När jag kom hem satte jag mig ner å plugga lite. Jag måste ha slagit huve nånstanns idag??


aja


/Josefin

Av Josefin - 20 maj 2009 06:30

Idag är det sista dan på den här kursen. Men man har två veckor på sig å lämna in alla uppgifter, så har lite tid på mig.

Har börjat bli så förskyld åxå, värdelöst.


Nu börjar det hända lite här. Har skrivit mail till en tjej som vill ha inneboende i Göteborg. Ska kika efter fler lägenheter/rum. Är bara att söka på som fan. Sen läre jag sätta mig ner å skriva om mitt personligabrev åxå.


Nej nu måste jag gå ifrån datorn å göra mig klar. Ska snart cykla till bussen.


/Josefin



Av Josefin - 18 maj 2009 10:07

Idag är det ett år sen farmor dog. vad tiden går fort. Igår var vi till graven med blommor. Det blev så fint.

Saknar dig Farmor!



Av Josefin - 17 maj 2009 20:55

Igår blev det tranan men var inte så jätte roligt där tyvärr. Men var där med trevligt folk iaf :)


Min kusin från Göteborg är här. Hon åker hem imorgon. Ska gå och vara lite social med henne nu.


/Josefin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards