Alla inlägg under februari 2009

Av Josefin - 28 februari 2009 14:45

Ikväll blir det hela huset. Är så jävla taggad nu. Är på väldigt bra humör idag faktiskt. Så hoppas jag får vara det resten av dagen åxå. Jävlar den som förstör det :P Har nyss sminkat mig och platta håret. Ska bara fixa håret å sminka på mig lite till innan jag går sen är jag redo för fest. Ska iväg vid 4.


aja skååååål på er!


Byee!



Av Josefin - 27 februari 2009 13:25

Har nyss kommit hem från bollnäs. Köpte mina efterlängtade skor! Så snygga om jag får säga vad jag tycker. 


Nu blir det nog vila en stund. La mig 4 inatt och klev upp 9 imorse så nu är jag trött. Sen får vi se vad som händer ikväll.


Byee!

Av Josefin - 27 februari 2009 01:04

Jag skriver här för att det är skönt å skriva av sig ibland. inte för att folk ska tro att jag tycker synd om mig själv. för det gör jag verkligen inte. å ni som tror det behöver inte läsa!! okej???


Tack för mig! Hej svejs!



Av Josefin - 26 februari 2009 15:02

Bloggen har varit nere tidigare idag men nuså funkar den igen.


Igår var jag och åt med Mamma, Patrik och Ninna på pingstkyrkan. Det blev en tonfisk paj för mig, skit gott! Sen åkte jag hem och damsög och skura golven på hela övervåningen, vad gör man inte för lite pengar? ;)

Sen skulle vi åka på spökjakt men vissa banga ju så det blev ju inge, tråkigt! Hoppas vi åker dit igen.


Idag har jag inte gjort mkt alls, bara suttit framför datorn. Håller på med maten nu iaf. Ikväll ska jag nog vara med grabbarna och roa dom lite :)


Byee!

Av Josefin - 24 februari 2009 18:04

 Det är svårt att sluta gråta, det är lätt att tappa tron.

--------

Blev ett till litet inlägg idag.

Nu sitter jag här igen för ovanlighetensskull. Får se om det blir nån promenad sen.


Nu får det bli helg igen, nu längtar jag faktiskt till att det ska bli det. Då blir det förhoppningsvis hela huset då blir det röj, då ska jag ta tag i situationen och passa på. Var jätte längesen jag var på hela huset så det ska bli kul! Nån som vill hänga med??

Byee!





Av Josefin - 24 februari 2009 13:56

Min blogg är lite skum, Jag skrev ett blogg inlägg igår. Vissa hade sett det å för vissa så syndes det inte att jag skrivit blogg igår. Knepigt.


Men för er som inte såg så hade jag Mary kay party här igår. Blev kortfattat om det idag :)


Bye!

Av Josefin - 23 februari 2009 19:47

Har nyss haft Mary kay party här hemma. Det var roligt å vad mycket det finns som man skulle vilja ha. Jag köpte en ansikts kräm och en foundation som verkar skit bra! Längtar till grejerna kommer. Sen bjöd jag folket på fika, bla chokladmuffins som jag har bakat :P


Nu blir det bara lugnt resten av kvällen.

Hej så länge!

Av Josefin - 22 februari 2009 00:23

Jag ligger här och lyssnar på stone sour - Zzyzx. Grymt fin låt. Kan inte sova å lär ju vara vaken ett bra tag till.


Jag har tänkt tanken många gånger och undrar om det kanske skulle hjälpa.. Hjälpa att få prata med nån?

Det börjar bli grymt jobbigt det här iaf. Det bästa av allt vore om jag fick komma i från Edsbyn ett tag. Komma tillbaka när jag hittat mig själv, när jag vet vad jag vill. Komma tillbaka med nya krafter.


Nog pratat om det.






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards