Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Josefin - 2 mars 2009 18:40

Var ju och åt lunch med ewe tidigare idag, åt en sallad. Sen hann jag nästan bara komma hem så ville anna att jag skulle följa med henne på byn. Så då följde jag med henne. Sen åkte vi hem hit och laga lite mat sen gick vi ut och gick en vända. Nu sitter jag bara här och kollar efter jobb men det var klent med sånna, tråkigt. Men så är det.. Men det är bara å kolla runt lite då å då. Det kanske kommer upp nått som man kan söka. Men jag har ju antagligen jobb i sommar men ett jobb till hösten vore inte helt fel. Jag hoppas det blir en flytt i höst.


Vad ska man göra resten av kvällen då? Skulle verkligen behöva städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag! Kläder i en hög, å kläder på golvet å grejjer fulla bordet typ. Men har verkligen ingen lust att städa men jag måste för jag hatar när det är stökigt.


Näe nu får det räcka för idag. Hejdååå.



Av Josefin - 2 mars 2009 11:49

Då var det måndag igen då. Somna rätt tidigt igår, vid en 11. Var så grymt trött. Så jag vakna 7 imorse och var hur pigg som helst. Klev upp en liten sväng sen gick jag å la mig igen och sov till 10. Nu är malena här å lånar min plattång :) Ska iväg å äta lunch med Ewe kl 1.


Kanske skriver mer sen.


Byee!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards