Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Josefin - 6 januari 2009 21:33

Jag har så fruktansvärt tråkigt, nu har jag inte gjort ett skit två kvällar i rad. it sucks! Känner mig deprimerad, var längesen jag kände mig såhär deppig nu. Men det kommer ju perjoder när man känner såhär å nu är det en sån perjod för mig.


Känner att jag vill åka iväg nånstanns ett tag, komma ifrån edsbyn. Allt känns fan meningslöst just nu. damn it!


Jag önskar jag var trött så jag kunna sova nu å hoppas på att det blir en bättre dag imorgon.


Nu ligger jag bara här å väntar på bättre tider.

Hej svejs!



Av Josefin - 6 januari 2009 14:42

Har ganska nyss kommit hem efter en lång promenad. Var ute å gick med Ewe, henny och tyra. Var ute i 1 timme och 20 min för att vara exakt :P Duktigt va? Så nu har jag förhoppningsvis gått bort den där jädrans pizzan jag tröck i mig igår ;) Har precis ätit mellanmål.


Vad händer ikväll då? Finns fan ingenting å göra. Vill inte sitta hemma en kväll till för då dör jag. Igår var det mitt livs tråkigaste dag kan man säga. Så jag har inte så mkt mer å berätta för jag har inte gjort nått roligt iaf.


Byee!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards