Alla inlägg under maj 2009

Av Josefin - 5 maj 2009 22:12

Idag har jag lekt med Madde nästa precis hela dan. Man har alltid så roligt med dig vännen! Eftersom jag inte har någon bil å ingen kunna skjussa mig till hundkursen ikväll så följde Madde med mig dit, stackarn som fick stå å kolla på i 2 timmar ute i regnet :P På hundkursen gick det iaf bättre än förra gången.


Nu har jag nyss rensat min kläddhög å slängt det som ska tvättas i tvättkorgen. Äntligen är högen lite mindre :P Så har jag bytt sängkläder så nu kommer jag sova bra inatt.


Imorgon börjar skolan igen, å ja vad ska man säga? Inte så jätte roligt direkt, man är ju bra nog less på att plugga nu. Men skönt att ha nått å göra 3 dagar i veckan iaf. Har ju faktiskt gått hemma sen i Januari.


Nu blir det tvn sen sova. Godnatt!

Av Josefin - 4 maj 2009 10:11

Idag fyller Selma 10 år, gammal å tandlös börjar hon bli hehe. För ni som inte vet så är det min katt.


Idag är det sånt deprimerande väder, man blir så sjukt slö av att det bara regnar å regnar. Så vad ska man hitta på idag då? Borde städa rummet å byta sängkläder å så iaf. Men vi får se vad som händer.


/Josefin

Av Josefin - 1 maj 2009 18:01

Sista April: Vi var ett gäng hos Anna och Jonas å grilla å festa. Hade riktigt skoj! :) Tråkigt att kvällen blev förstörd på slutet pga nån som inte kan tänka sig för å kläcker ur sig en sak. Men förutom det så var kvällen kanon bra!


Rättviksmarknad: Jag, Patrik, Ninna, Micke å Linnea åkte till rättviksmarknaden idag. Vi kom nyss hem. Det enda jag köpte var en väska. Nu sitter jag här å väntar på att Kp ska ringa. Vi ska hitta på nått ikväll.


/Josefin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards