Alla inlägg under februari 2009

Av Josefin - 21 februari 2009 16:15

Igår var jag och ninna till Ewe och åt hemgjorda semlor som ewe hade bakat, supergoda! Så funderar på om jag åxå ska baka det. Kanske på tisdag. Idag följde jag med mamma å hälsa på morfar. Var jätte längesen jag träffa han så det var kul. Gick dit och hem så sammanlagt har jag varit ute å gått 1 timme idag. Behövdes verkligen efter att ha tryckt i sig två goda semlor igår.


Om en stund ska jag följa med mamma å pappa å hälsa på farfar. Sen ska jag å geten laga mat ikväll :) mysigt! Hej svejs!




Av Josefin - 19 februari 2009 22:24

Nu har jag precis krypit ner i sängen, väntar på att scrubs ska börja. Ska se det sen ska jag försöka sova.  Har varit på step up ikväll igen å det är lika roligt varenda gång. Men när jag kom hem gjorde jag nå dumt! Tröck i mig chips men faktiskt inte alls så mkt för jag fick ångest sen och gick å hämta fil med bananer i ist. Mycket bättre å nyttigare.

Idag fick jag mitt hm paket åxå. Jag trodde jag skulle bara få mina pösiga sportbyxor men fick en tröja åxå som jag glömt bort att jag beställt. Tröjan var jätte bra, blev supernöjd med den men byxorna var ju mindre bra å inte alls så fin. Men ska skicka tillbaka dom i morgon å byta till ett par andra ist.


Vad händer i helgen då folk?


Byee

Av Josefin - 18 februari 2009 21:40

Har hållt i gång nästan hela dan idag. Sov till halv 11. Klev upp å käka frukost sen städa jag mitt rum. Sen tog jag det lugnt ett tag sen hjälpte jag mamma med maten. Mina släktingar från göteborg har varit här och ätit tacos med oss ikväll. Dom åkte "hem" för en stund sen, till pappas brorsa för dom sover där. Imorgon åker dom hem till göteborg igen och jag hade gärnat viljat följa med dom dit! Nu har jag precis varit ut med Tyra för hon är fortfarande dålig i magen, stackare. Så undra hur många gånger jag läre ut med henne inatt?? Iaf så tänkte jag ta en tidig promenad imorgon om inte så ska jag kliva upp tidigt och hoppa på studsmattan å bränna lite fett. Så ställer nog klockan på halv 9 så får vi se om jag kommer upp då.


Nu vart det ett långt och ganska så ointressant inlägg.

Godnatt!

Av Josefin - 17 februari 2009 14:47

Idag var det meningen att jag skulle kliva upp vid 9 bara för att jag kände att jag ville komma upp i tid. Men Tyra har varit dålig i magen inatt igen så har varit ut med henne några gånger. Hon har varit dålig sen i fredags, så är hon inte bättre imorgon ska vi ringa veterinären. Men iaf så var jag ju såklart döende när klockan var 9. Så jag sov till halv 11. Sen klev jag upp och lekte bagare. Gjorde en banankaka som min kusin ska få ikväll. Hon fyller 35 år idag. Grattis grattis!


Sen har jag inte gjort mkt alls, tänkte byta sängkläder nu snart iaf. Sen blir det bara lugnt tills vi ska på kalas.


Byee!

Av Josefin - 16 februari 2009 16:03

Då var det en ny vecka igen då. Vad veckorna går fort. Idag har jag varit med Ewe, vi åt lunch tillsammans, vi gjorde tacos. Gott! Sen var vi ut å gick en vända. Kom hem för en timme sen, å om en timme ska jag iväg å simma. Sen ikväll blir det nog bara tvn, är så grymt trött.


Nu är det slut på det här. Nu har jag äntligen förstått och insett att jag inte mår bra av det här. Jag skulle ha lyssnat på mina kompisar men man blir blind.


Nu ska jag ta nått å äta sen packa ner bikinin å sen bär det av till badhuset för å simma :)


Tack för dom fina rosorna jag fick på alla hjärtansdag!


Hej svejs!



Av Josefin - 12 februari 2009 20:29

Kom hem från step upen för en stund sen, var jätte kul den här gången åxå. Hängde med mer nu. Jag ska snart ta nått att äta sen blir det krypa ner i sängen å kolla på tv bara. Är rätt trött.


Imorgon är det fredag igen, suck. å då undrar väl ni varför jag säger suck när det blir helg? Men vafan jag gör nästan aldrig nått roligt på helgerna iaf. Ena dan sitter jag hemma å glor andra dan super jag. wow vilket roligt liv jag har va? Vart tog mina kompisar vägen då som jag jämt var med på helgerna förr? Hmm..


Näe nu får det vara nog för idag. Hej svejs!

Av Josefin - 11 februari 2009 21:10

Idag har jag lekt bagare å gjort chokladmuffins, dom vart supergoda så nu har jag tryckt i mig 3 st, fy skäms på mig. Jag som inte ska äta sånt. Men jag måste ju få provsmaka å se om dom blev goda. Sen har jag å ewe varit ute å gått idag. För mig blev det 1 tim å 25 min. I morgon är det step up igen, jag längtar för det är skit kul. Då blir det å röra på fläsket rejält. Nu gör jag inte mkt alls, ligger här bara. Ska snart ta ut Tyra en sista gång för idag.


Byeee!

Av Josefin - 9 februari 2009 22:30

Idag ringde väckarklockan 9 men jag snooza till tjugo över. Klev upp, käka frulle, borsta tänderna, klädde på mig och gick ut med tyra. Sen gick jag ner på byn för jag har varit hos frissan idag. Klippte å färga håret. Sen åkte jag hem å tog det lugnt. Sen vid 5 åkte jag iväg å simma en halv timme. Sen vid halv 8 gick jag ut å gick en timme. På vägen hem fick jag en magknips attack så jag kunna knappt stå. Men jag kom hem iaf men fick fler magknips attacker så jag trodde jag skulle dö, gjorde så jävla ont. Brukar få så när jag druckit lr ätit mkt av nått med mjölk i men har inte ätit nått sånt idag. Så vet inte vad det var, men det har släppt nu iaf.


Imorgon bär det av till bollnäs med Ewe, kanske ninna ska med åxå. Kolla lite i affärer å käka lunch på krokanen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards